vineri, 30 noiembrie 2012

...I can't say anything else than "I want to die"...



-Si de ce am venit noi aici?Tot nu pot sa inteleg de ce m-a adus ea aici,a zis ca vrea sa ma distez si eu putin,ca de mult timp nu am mai iesit.Dar locul parea ciudat.Hai sa plecam Sade mie..mie nu imi place aici.
-Hai Zero,o sa fie bine.Trebuie sa te mai distrezi si tu putin,stai mereu in casa aia.
Cand am intrat mi-am dat seama.Era un club,dar parea cam ciudat,adica oamenii erau ciudati,asta sau eu chiar nu am mai iesit de mult.
-Hai vino vreau sa iti fac cunostinta cu niste prieteni.Rochia ei scurta parca se ridica de una singura in sus sau era oare un om invizibil langa ea care o ridica.O sa iti placa de ei.
-Ce fel de oameni?M-a tras de mana dupa ea, parca cu puterea unui Hulk.
Prin tot zgomotul ea continua sa vorbeasca.Tot spunea despre prietenii ei,despre cum in seara asta ma va invata din nou sa ma distrez,si o sa imi placa.Fata nebuna eu vreau sa fiu din nou in patul meu ascultand muzica sau uitandu-ma la filme.
-Buna baieti.S-a oprit deodata in fata unei mese unde erau asezati patru baieti si doua fete.In seara asta avem pe cineva nou.v-o prezint pe Zero,ea este prietena mea de care v-am tot povestit.
Nu prea indrazneam sa ridic capul,dar usor l-am ridicat dar parca cantarea o tona.
-B..buna.Era un baiat cu parul negru si ochii albastri care in momentul ala bea dintr-un pahar,altii doi se uitau la mine si ma masurau din cap pana in picioare,cele doua fete imbracate de parca erau printese se uitam la mine ca la o ciudata.Dar mai era el.Avea parul blond si o multime de tatuaje,ochii ma priveau de parca imi citea sufletul.
-Sati jos,imi spune unul dintre baieti.Ce nume ciudat ai,Zero.
-Da pai si eu sunt ciudata nu vezi?Super nici nu m-am asezat si au si inceput.
-Zero, nu.Stai calma.Sade ca intotdeauna apara pe oricine dar pe mine odata nici macar o singura data nu m-a ajutat sau aparat.
-Cred ca mai bine plec Sade.Mersi pentru ce ai incercat sa faci dar daca se ia de numele meu de la inceput mai bine nu.M-am ridicat si telefonul deodata s-a facut una cu podeaua.
-Poftim,o mana cu un tatuaj negru imi da telefonul.Ai grija ca pare delicat.
-Mersi,dar nu era nevoie.
Am iesit cat am putut de repede de acolo.
Am facut o mare greseala.Nu ar fi trebuit sa ma las convinsa de Sade sa ies din casa.
Imi e bine in casa,acolo nu se uita nimeni ciudat la mine,nimeni nu are nimic cu numele meu, bine cu porecla mea.
-Ai mult de mers?Era o voce groasa,si se auzea din spate.
-Nu chiar,cand m-am intors mi-am dat seama cine ra,era baiatul cu tatuaje.
-Pot sa te conduc?
-De ce ai face asta?Cred ca mai bine te-ai intoarece prietenii tai te asteapta.Cine stie ce intentii avea,nimeni nu a fost vreodata asa dragut cu mine de ce ar incepe cineva acum?
-Uite eu nu sunt ca ei,nu vreau sa ai o parere proasta despre mine.Sincer...imi placi pari diferita de alte fete de pe aici.Si-a dus mana la gat si parea nervos.
-Diferita?Textul asta l-ai folosit cu cate fete pe care ai vrut sa le futi?Baiatul vroia ceva.Dar din pacate pentru el eu nu aveam de gand sa ii ofer asta.
-Gresesti.
-Oare?Asta vor toti baietii doar una pe care sa o futa nu?Nu aveam de gand sa ascult scuze prost gandite,asa ca m-am hotarat sa plec.
-Stai,eu stiu cine esti tu.In suflet.

Asta a fost visul meu acum trei nopti cred.
Ma tot gandesc la el.Ma sperie gandul ca ar putea sa fie cineva care va sti cine sunt cu adevarat.
Nimanui nu ii va place adevarata eu.
E groaznica.Mereu plina de lacrimi,durere,rani.
Asa ca am luat o decizie:NIMENI NICIODATA NU VA STI CINE SUNT.



#7

4 comentarii:

  1. Nimeni.. Nimeni nu ştie cum sunt eu. Şi nimeni nu vrea să ştie, nimănui nu-i pasă.. La fel, cred că s-ar speria dacă ar ştii.. Sunt în stare de mult mai multe chestii decât crede lumea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu una am facut prea multe pana la varsta asta si daca lumea ar sti..nu stiu cred ca m-ar ura mai mult decat acum,daca e posibil.

      Ștergere
    2. Eu sunt încă mică, adică cu 3 ani mai mică decât tine. Nu am trecut prin ceea ce ai trecut tu.. Dar am o gândire total diferită de a celorlalţi şi de aceea lor li se pare că sunt o ciudată de care nu trebuie să se apropie..

      Ștergere
    3. Nu sunt mare ca varsta rau dar cred ca la minte..la gandire sunt prea batrana.Mie imi plac ciudatii pentru mine ei sunt oamenii cei mai normali restul sunt doar restul.

      Ștergere