vineri, 23 noiembrie 2012

My deadly vodka !!!!!!




I must drink.I must kill my feelings.I should die.
But what are the chances of that happening?
Everything is going down...I want it all back.I want the family I had,the parents,the friends,the people that hated me,and the people that loved me.

Cat de mult mi-a pasat vreodata de cati oameni ma urasc?Nu am stat niciodata cu adevarat sa ii inumar,cred ca ar fi cativa.Nu i-a placut niciodata niamnui felul meu de a fi,am fost fie prea directa,fie prea timida.
Am fost fie copilul ascultator,fie copilul care iese pe geam noaptea si fuge.
Imi e dor de noptile cand stateam pana in zori pe acoperisul casei vara si radeam cu "ai mei" de faptul ca,daca ne-ar fi vazut cineva ar fi crezut ca suntem fie stafii,fie nebuni.
Ei preferau nebuni,eu preferam stafii.A fi mort ma atrgea de mica mai mult.Moartea parca suna mai frumos decat viata care o aveam.
Nu o sa mint.Nu vreau sa mai traiesc.Am spuso si o mai spun oricui.Am suferit prea mult pentru un copil de 17 ani.Dap an 17 ani.Putin stiu.Dar daca mi-ati sti povestea ati zice ca am 100 de ani.
Eram o gasca nebuna de copii cu probleme cei mai multi dintre noi in familie.Eram fie batuti,fie abuzati,fie parasiti de mici.Dar impreuna am avut momente frumoase pana acum 2 ani cand ultima pagina a fost scrisa.

Sunt 2 ani de cand cel mai bun prieten al meu la vremea aceea si care va ramane pentru totdeauna si-a luat viata.Avea atunci 18 ani deci azi 20 daca traia.Mereu vorbea despre sfarsit si noi radeam,dar el vorbea serios,si noi nu il credeam.


My vodka is talking...she is reciting poems...they talks of death and sorrow,of tears of pain and tears of heartbreak....my wounds they start to bleed as soon as they hear.."Come out my little blood,come out",a voice whispers."Come and show me the color that you have,the rose red of death that helps the pain go away".The voice that talks is just the vodka...you little liar.







#2
       

2 comentarii:

  1. Îmi pare aşa rău :( Cred că ai trecut prin multe. Câteodată şi eu simt că nu mai vreau să trăiesc. Cu toate astea, îmi continui viaţa mea haotică, poate-poate într-o zi se va schimba totul în bine. Poate nu deodată, dar încetul cu încetul. Ştii, aş vrea să te cunosc mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi voi spune sincer, citesc cu mult interes ce scrii tu aici. Ador atmosfera pe care ai creat-o.. Rândurile astea.. Conţin mici părţi din sufletul tău. Mă bucur că ai venit printre bloggeri.
    Îmi pare rău pentru prietenul tău.. Sunt destui care procedează aşa, dar cei mai puternici nu renunţă. Sau cel puţin aşa se spune..

    RăspundețiȘtergere