joi, 22 noiembrie 2012

My horror film !

                                                      Ju-on: The Grudge (2002)



Nu stiam exact cu ce sau despre ce sa fca prima postare aici.

Asa ca am ales sa fac despre horror.Si nu orice horror cel japonez.Si da sunt fana.Sunt fana a horror-lui cel mai infricosator,frumos,perfect cateodata si lista poate continua la infinit.
Nu m-am sperita de ceva sau de cineva sau nici o situatie nu ma infricosat ca acest film.
Ju-on este o capodopera a lui Takashi Shimizu.
Pentru mine horror este...inca nu pot spune exact ce reprezinta pentru mine.Dar pot sa spun cu mana pe inima ca am invatat sa fac diferenta dintre un film horror slab si o capodopera.Dintre un moment care cu adevarat te poate speria si un moment cand te i-a somnul.

"Cel mai gratis lucru din lume?"Asta am fost intrebata acum nu mult timp.
Raspunsul meu nu ia placut persoanei,si de atunci nu a mai vorbit cu mine,fine by me.
"Moartea",raspunsul meu.
Nu era de ajung nenumaratele porecle:satanista,emo,diavol,iubitoare de urat sau iubita lui lucifer,deci raspunsul meu a venit intr-un moment cum nu se poate mai bun.

As vrea sa ma sperii tu odata.As vrea sa simt cum inima bate asa de tare ,ca parca bate cu un ciocan la portile corpului,si apoi sare pe poarta.Nu are sens stiu.Dar vreau sa simt mai ales cum corpul tau masiv ma va inconjura si va inecrca sa calmeze tremuratul necontrolat al corpului meu,cum o sa vrei sa imi incetinesti inima pentru ca in final iti e frica sa nu patesc ceva din cauza ta.
Vreau sa iti vad ochii,si in ei grija pentru binele meu.

#1

6 comentarii:

  1. Nu ştiu cu ce să încep.. În primul rând ador cum ţi-ai aranjat blogul. Imaginea aia e superbî şi merge aşa de bine.
    Şi mie îmi plac filmele horror dar nu prea am şansa să mă uit din păcate. Îmi place mult cum scrii. Voi continua să te citesc. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici nu aveam idee ca este cineva care citeste ce scriu eu aici...Mutumesc foarte mult....Sper sa nu dezamagesc.

      Ștergere
  2. Filmele horror si de actiune au fost dintotdeauna preferatele mele :x N-am apucat sa ma uit la grudge, dar am auzit ca e un film misto. Recomand ''The Haunting in Connecticut'' daca nu l-ai vazut b-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am vazut sincer dar o sa incer...mersi chiar nu mai stiam ce film sa vad.

      Ștergere
  3. ...daca sufletul are si o dimensiune temporala ...probabil ca al meu bantuie prin cele scrise de tine...probabil cel de sub plapuma in imaginea ta e uimit de ceea ce i se intampla...\m/...anuleaza la comentarii obligativitatea de a pune acel cod...please...astfel iti vei mari traficul si numarul comentariilor in blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cod?Imi pare rau dar nu am nicio idee in legatura cu,cum aa putea sa dezactivez asta

      Ștergere