joi, 22 noiembrie 2012

See Me !


         
              De ce nu as putea sa zbor?

                 De ce nu pot sa fiu si eu macar odata acolo sus?
    
 
Nu sunt prea multe de spus despre mine...Sunt crede eu acel gen de persoana pe care daca o vezi pe strada trecand pe langa tine,in secunda urmatoare o vei uita.De ce?Eu nu farmec cu frumusetea mea,nu am fost si nici nu voi fi vreodata o persoana frumoasa nici inauntru nici inafara.

Mereu am fost ciudata clasei,a familiei sau ciudata din colt care nu scoate o vorba.
Si ce daca nimeni nu ma place,nici eu nu ma plac.
Blogul aceasta...o sa fie JURNALUL meu :D
Aici voi scrie gandurile mele din fiecare zi,bine nu chiar din fiecare zi.
Prea multe nu sunt de zis despre mine.Chiar daca ai purta si o discutie cat de cat banala ai uita tot ce eu am spus sau argumentat in legatura cu ceva,oamenii ma uita repede.Cel mai bine.
Sociabila,nu am fost niciodata.Ma inchid in mine si nu las nici o armata sa treaca de fortareata exteriorului meu atunci cand simt ca cineva vrea sa ma cunoasca sau sa se apropie de mine.
Peste ceva timp voi scrie cateva chestii despre mine pana atunci..

Nu oblig pe nimeni sa citeasca ce voi scrie eu aici.
Daca iti e lene si nu poti,e absolut ok.
Eu sunt campioana la lenevit :p am si medalie ca dovada.
Nu citi!

       

3 comentarii:

  1. E bine ca lumea sa te uite, dar ce te faci cand tu nu-i poti uita pe ei?...
    Imi place blogul tau. Mersi frumos ca ma urmaresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Au fost persoane pe carere nu le-am putut uita si pe care si acum nu le pot uita dar cu timpul amintirea nu te mai raneste.
      Multumesc foarte mult.

      Ștergere