marți, 4 decembrie 2012

...I'm just being me...




M-am schimbat prea mult in ultimul timp.
Nimeni nu pare sa accepte asta :mi-am schimbat preferintele muzicale(m-am intors la alea vechi),mi-am schimbat hainele,felul de a vorbi,de a merge ,de a ma comporta.TOT.

-In ce crezi?
-Crezi ca esti pregatit sa auzi raspunsul meu?
-Stiu ca te-ai schimbat si vreau sa vad daca si credintele si metalitatea sau schimbat.
-Cum vrei..
-Dai drmul.
-Cred in alcool.Cred in nimeni si in tot.Cred in Dumnezeu da cred si in Lucifer.Cred in baieti dar ii si urasc.Cred in mine dar imi vine cateodata sa imi dau si una in gura.
-Radical.
-Ce?
-Te-ai schimbat mult.De ce?
-De ce sa fiu calcata in picioare pentru ca eram mereu timida si tacuta?
-Nu poti sa raspunzi cu o intrebare.Raspunde-mi,de ce?
-Imi bag in ea de viata.Vreau si eu sa traiesc.
-Copil rasfatat.Asta esti sti?
-Si tu ce esti?Violatorul de la coltul starzii nu?
-Hai nu idioata.Eu chiar am credinte mai bune ca tine.Eu nu ma schimb.
-Mai vorbim peste un an.Atunci vedem rezultatul credintelor tale.
-Deci acum nu o sa te mai ascunzi?
-Nu.Nu mai am de ce.
-Adica o sa arati tot?
-O sa arat tot ce am tinut ascuns.
-Nu o sa te mai suporte nimeni.
-Prin nimeni vrei sa zici tu perversule?
-Imi plac fetele si daca asta ma face pervers bine atunci sunt.Da tu ce esti mai nou?Alcoolica?
-Da.Asta sunt.
-Pleaca din fata mea.
-Du-te in pula mea de violator nebun.Psihopatule.

Asta a fost o conversatie cu un prieten de-al meu.
A trecut 5 zile cred si tot nu a mai vorbit cu mine.
Scuze pentru limbaj asa vorbim noi  :D

Hip hop a fost prima mea iubire in materie de muzica.Acum am revenit la ea.
Bine dar ascult mai mult hip hop corean..kpop nu chiar e prea dulceag pentru mine.
Judecatima acum pentru muzica pe care o ascult.



#8


4 comentarii:

  1. Aşa vorbesc şi eu, înjur când mă enervez. Păcat totuşi de prietenul ăla.. Nu te place pentru ce eşti "Nu o sa te mai suporte nimeni.". Hai serios? Acuma vorbesc ca o psihopată, dar chiar există o persoană care să te înţeleagă. Nu mereu dar în mare parte. Oricum, e bine să spui în faţă. Lumea mă crede nesimţită şi curvă pentru asta. Ultima nu ştiu ce legătură are, dar fie..
    Nu te judec după genul demuzică pe care îl asculţi, nu mă interesează. Şi îmi plăcea mult fundalul vechi. :( În concluzie,sper doar ca schimbarea să fie în majoritate bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi sa spus ca sunt curva de atatea ori...Nu stiu fundalul..o sa mai fie schimbat oricum..cred ca tot ceva horror o sa fie sunt inebunita dupa horror :D ..
      Mersi pentru cuvintele tale..mereu zici ceva dragut si ma faci sa zambesc.

      Ștergere
  2. Heii , incearca si jpop , gen stereopony , e super..Si eu ascult hip hop dar si rock . Felicitari pentru curajul de a fi tu , pentru ca ai decis sa nu te mai ascunzi . Traieste-ti viata din plin , iar baiatul asta..probabil se va intoarce, daca nu , atunci e mai bine sa fie plecat..
    Iarna magica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ascult si jpop defapt jpop si jrock a fost primul meu contact cu muzica asiatica apoi kpop si khiphop :D
      Nu prea imi mai pasa mie asa rau de el :) de acum imi va pasa doar de mine :D
      Multumesc..pentru mine deja a devenit magica de la inceput.
      Si tie la fel

      Ștergere